Izlog

I u in­du­stri­ji ri­bo­lov­nog pri­bo­ra, kao i u mno­gim dru­gim, pri­me­tan je trend ukrup­nja­va­nja, tj. gru­pi­sa­nja sve ve­ćeg bro­ja rob­nih mar­ki pod »ka­pom« ne­ko­li­ko naj­ve­ćih kor­po­ra­ci­ja. Naj­no­vi­ji ta­kav po­tez ob­zna­njen je kra­jem ja­nu­a­ra – Ra­pa­la VMC je za 8 mi­li­o­na ame­rič­kih do­la­ra ku­pi­la Oku­mi­ne ži­go­ve re­gi­stro­va­ne za pod­ruč­je Evro­pe i ce­le Ru­si­je, te dru­gu sa nji­ma po­ve­za­nu ne­ma­te­ri­jal­nu imo­vi­nu, kao i pra­va na pro­da­ju Oku­ma ma­ši­ni­ca i šta­po­va na toj  te­ri­to­ri­ji – u ne­kim ze­mlja­ma već od ove go­di­ne, a u osta­lim od 2022. (na svim dru­gim kon­ti­nen­ti­ma, me­đu­tim, di­stri­bu­ci­ja će se od­vi­ja­ti na isti na­čin kao do sa­da).