Re­no­mi­ra­ni ma­đar­ski pro­iz­vo­đač pri­ma­ma, ma­ma­ca i ra­znih adi­ti­va – Do­vit Fis­hing, či­ji pro­gram od­sko­ra eks­klu­ziv­no uvo­zi i u Sr­bi­ji di­stri­bu­i­ra fir­ma Mo­za­ik cen­tar iz Ža­blja, u ra­zno­vr­snoj po­nu­di ar­ti­ka­la za mo­der­ni ša­ran­ski i fi­der ri­bo­lov (i »ka­ve­znog« i »me­tod« ti­pa) ima i CSL (korn stip li­ker) – ami­no-ki­se­li­na­ma iz­u­zet­no bo­ga­ti teč­ni eks­trakt do­bi­jen tzv. mo­krim mle­ve­njem ku­ku­ru­za, či­ji jak na­ki­se­li ukus i ka­rak­te­ri­stič­na aro­ma svu ša­ran­sku ri­bu pod­sti­ču na in­ten­ziv­no hra­nje­nje, i to po­go­to­vo u hlad­noj vo­di. Baš krup­ni ša­ra­ni po­seb­no vo­le CSL, ko­ji ne ras­ta­pa PVA pro­iz­vo­de, pa se mo­že ko­ri­sti­ti kao do­da­tak bra­šna­stim i zr­na­stim pri­hra­na­ma (tj. spod-mik­se­vi­ma), boj­li­ji­ma i pe­le­ti­ma ko­ji­ma ša­ra­na pre­ci­zno hra­ni­mo po­mo­ću PVA ke­sa ili mre­ži­ca, a či­nje­ni­ca da se pri oslo­ba­đa­nju za­dr­ža­va bli­zu dna i da sa­dr­ži vi­sok pro­ce­nat al­ko­ho­la, ko­ji po­ma­že ide­al­nom ši­re­nju mi­ri­sa u hlad­noj vo­di, či­ni ovaj Do­vit Fis­hing adi­tiv po­seb­no po­god­nim za upo­tre­bu u zim­skom pe­ri­o­du (ma­da ne tre­ba gu­bi­ti iz vi­da da je vr­lo efi­ka­san i u svim dru­gim de­lo­vi­ma se­zo­ne).
Teč­ni CSL tre­ba na go­to­ve boj­li­je, pe­le­te ili ku­ku­ruz ko­ji ko­ri­sti­mo za ma­mac od­no­sno pri­ma­mu si­pa­ti do­sta pre pe­ca­nja (oko 24 č) ka­ko bi ga »no­sač« do­bro upio, a u bra­šna­ste pri­ma­me se do­da­je dok su su­ve i on­da se do­bro s nji­ma iz­me­ša pre ne­go što se uli­je vo­da po­treb­na za po­sti­za­nje op­ti­mal­ne kon­zi­sten­ci­je.

U po­nu­di fir­me Mo­za­ik Cen­tar, po ma­lo­pro­daj­noj ce­ni od 550 di­na­ra za fla­šu od 500 ml, Do­vit Fis­hing CSL tre­nut­no je do­stu­pan u tri ve­o­ma atrak­tiv­ne kom­bi­no­va­ne aro­me: Man­go – cr­ni bi­ber, Lig­nja – ha­li­but i Ja­go­da – rum, i to pre­ko in­ter­net pro­da­je www.mo­za­ik­cen­tar.com (uz do­sta­vu br­zom po­štom) ili u pro­dav­ni­ci Mo­za­ik Cen­tra u Ža­blju (Ni­ko­le Te­sle 35, tel. 064/646-56-83), a na isti broj se i za­in­te­re­so­va­ne pro­dav­ni­ce mo­gu ja­vi­ti ra­di do­bi­ja­nja in­for­ma­ci­ja o ve­le­pro­daj­nim ce­na­ma.