Štampa

Po­re­de­ći naj­če­šće ko­ri­šće­nu fi­der mon­ta­žu i ele­men­te ko­ji se za nje­no pra­vlje­nje ko­ri­ste da­nas, sa oni­ma ko­ji su bi­li ak­tu­el­ni pre de­se­tak go­di­na, mož­će­mo ja­sno vi­de­ti ko­li­ko je mo­der­ni ri­bo­lov sa hra­ni­li­com na­pre­do­vao za krat­ko vre­me i u kom prav­cu

Ve­ći­na ri­bo­lo­va­ca mi­sli da su glav­ni fak­to­ri uspe­ha u ri­bo­lo­vu iz­bor me­sta i mam­ca, i ka­da na­i­đu na vest o tro­fej­nom ili bo­ga­tom ulo­vu, pa­žnju obra­ća­ju sa­mo na te ele­men­te. A ve­o­ma če­sto pre­su­di ne­ki dru­gi fak­tor, ko­ji ve­ći­ni iz­mi­če, kao što po­ka­zu­ju i dva no­va ka­pi­ta­la­ca Ne­na­da Milj­ko­vi­ća

Lov smu­đa po­vla­če­njem mr­tvog ke­de­ra na pr­vi po­gled de­lu­je kao jed­no­stav­na teh­ni­ka, u ko­joj ne­ma mno­go ni­jan­si ni­ti pro­sto­ra za ne­ka in­ven­tiv­na re­še­nja. Ipak, na sko­ro sva­koj ve­li­koj re­ci ima ri­bo­lo­va­ca, po­put ju­na­ka ove na­še pri­če, ko­ji ko­ri­ste ne­ki spe­ci­fi­čan si­stem

Vo­žnjom plov­ka na Dri­ni se u ovom pe­ri­o­du če­sto lo­vi vr­lo krup­na be­la ri­ba. Hra­nje­nje to­kom pe­ca­nja na cr­vi­će ili hleb zna­čaj­no po­ve­ća­va šan­se za uspeh. Ali, ka­da tre­ba pe­ca­ti u iz­ra­zi­to plit­koj vo­di, ku­gle pri­ma­me mo­gu i da ras­pla­še ri­bu. Naš re­pre­zen­ta­ti­vac u ri­bo­lo­vu na plo­vak na­šao je od­lič­no re­še­nje za ta­kvu si­tu­a­ci­ju

Iako se tak­mi­čar­ski i re­kre­a­tiv­ni ri­bo­lov na fi­der do­ne­kle raz­li­ku­ju, šta­po­vi ko­je tak­mi­ča­ri po­seb­no pre­po­ru­ču­ju vi­še­stru­ko su pri­men­lji­vi i u slo­bod­nom ri­bo­lo­vu na na­šim vo­da­ma. Za­to smo pi­ta­li de­se­to­ri­cu naj­bo­lje ran­gi­ra­nih sa ovo­go­di­šnjeg dr­žav­nog pr­ven­stva ko­ja su po nji­ho­vom mi­šlje­nju tri naj­bo­lja šta­pa do­stup­na na na­šem tr­ži­štu. Re­zul­ta­ti ove an­ke­te de­lom su oče­ki­va­ni, a de­lom iz­ne­na­đu­ju­ći

Sa pri­bli­ža­va­njem zi­me, štu­ka se in­ten­ziv­no hra­ni, ka­ko bi se spre­mi­la i za mrest i naj­hlad­ni­je me­se­ce, ko­ji mu pret­ho­de, a u ko­ji­ma će te­ško do­la­zi­ti do ple­na. Za­to je sa­da mo­že­mo vr­lo uspe­šno lo­vi­ti na ve­štač­ke mam­ce, na­ro­či­to uko­li­ko obra­ti­mo pa­žnju na ne­ke bit­ne stva­ri ko­je ni­su uvek svi­ma na pa­me­ti